HelpDesk


HELIOS Green HelpDesk

EN_Riešenie HELIOS Green Servis (resp. HelpDesk) je systém pre moderné organizácie a IT oddelenia, ktoré chcú spoľahlivo riadiť a sledovať všetky úlohy v oblasti IT správy a v iných oblastiach. Ide o systém vyvíjaný podľa svetových procesných štandardov na riadenie poskytovania služieb (ITSM / ITIL). Vďaka tomu je systém vhodný pre riadenie podnikového IT, ale úspešne v ňom môžete riadiť aj ďalšie servisné oddelenie. Vďaka HelpDesku ľahko definujete služby a servisné podmienky (SLA), ktoré poskytujete, a uriadite aj zložité úlohy a ich riešenie podľa daných procesov.

Otvorená architektúra

Koncepcia modulu HelpDesk je postavená na otvorenej architektúre HELIOS Green a umožňuje nakonfigurovať produkt tak, aby zodpovedal reálnym potrebám konkrétneho zákazníka / servisu. V praxi to znamená, že si môžete vytvoriť ľubovoľné služby, ktoré majú svoje vlastné pravidlá, procesy, oprávnenie. Vďaka tomuto univerzálnemu prístupu možno HelpDesk prehľadne a efektívne prevádzkovať v rozsiahlych spoločnostiach naprieč rôznymi oddeleniami.

Intuitívne ovládanie

Rozhranie modulu HelpDesk je rovnaké ako v celom systéme HELIOS Green. Navyše máte možnosť využiť pre koncových používateľov / zákazníkov HelpDesku internetového klienta, umožňujúceho jednoduché zadávanie a sledovanie požiadaviek. Vďaka tomu si užívatelia systém ľahko osvoja bez nutnosti nákladných školení. HelpDesk umožňuje pracovať pomocou webového rozhrania umiestneného na intranete / extranete. Rovnako aj pomocou komfortnej lokálnej aplikácie (HELIOS Green klient) s rýchlou odozvou, ktorá uspokojí náročnejších užívateľov pracujúcich s veľkým množstvom požiadaviek. Webové rozhranie je vhodné pre koncových používateľov / zákazníkov, HELIOS Green klient je zasa vhodnejší pre pracovníkov servisu.

Ľahké zadávanie požiadaviek

Užívatelia môžu do systému jednoducho zadať svoje požiadavky na prehľadnom portály, alebo priamo v systéme HELIOS Green. Každý užívateľ má dostupné kategórie služieb, ktoré sú pre neho k dispozícii. Podľa týchto kategórií, priorít, je potom požiadavka smerovaná na príslušného riešiteľa / dispečera.

Riešenie pokrýva nasledovné kľúčové oblasti

       

Tento web používa k poskytovaniu služieb a analýze návštevnosti cookie súbory. Pokračovaním na stránke súhlasíte s ich použitím. . Viac informácií
?>